lördag 31 december 2011

Bokslut 2011

Denna den sista av 2011 års dagar gnistrar i sol och rimfrost. Knappast en bild av det år som gått, men kanske en föraning om att det kommande året blir betydligt bättre?

Ni som känner mig vet att det varit ett i många stycken tungt år. Jag stupade av utmattning frampå vårkanten och mådde under en period uruselt. Mitt och sambons kämpande mot Strängnäs kommuns stollerier om att vi skulle betala 743 000:-, bland annat för en väg dragen över vår tomt, har varit ett tungt lass att dra. Som om inte detta var nog har alldeles för många nära och kära lämnat oss under året, något som varit nog så tungt att bära.

Minusposterna i detta bokslut är alldeles för många men livets berg- och dalbana går inte alltid att påverka. Så nu lämnar jag detta helvetesår bakom mig och ser med förväntan fram emot ett gnistrande och ljusare 2012.

Ett riktigt gott 2012 önskar jag också dig!

Inga kommentarer: