måndag 12 mars 2012

Promenadcoaching :)

Vilken härlig vårdag vi haft! Och till råga på allt fick jag njuta av en riktigt härlig promenad i det fina vädret. På betald arbetstid. Sämre har man ju haft det.

Jag träffade min coach idag och det var med henne jag promenerade, och blev coachad samtidigt. Det är fantastiskt att få utvecklas på det här sättet och jag är så glad över att ha fått den här möjligheten genom vårt EU-projekt. Och jag är nyfiken på vart den här resan ska ta mig.

Tillbaka på jobbet blev det lite småputtrigt prat med några medarbetare och sen ett rejält grepp om göra-högen. Ni anar inte vilken känsla det är att bli klar med saker och kunna gå hem från en arbetsdag med ett nöjt leende i mungipan. Det inträffar ofta för mig nu för tiden och det är helt enkelt gött. Å så ska det fortsätta framöver har jag bestämt mig för. Så det så!

Inga kommentarer: