måndag 9 april 2012

Skön påsk till ända

Ja, då är även påsken över, men nån vår har ännu inte siktats. Däremot snö och blåst. Hurv.

Jag har trotsat det trista vädret med det jag gillar mest, nämligen trädgårdsarbete och matlagning, förstås med mina fina nära och kära hos mig.

Så har jag tränat lite på att bara lata mig, jag börjar vara ganska så bra på det emellanåt. Jag brukar bulla upp med härliga kuddar i sängen, läsa lite och slösurfa. Å så har jag spelar Wordfeud, Klot i rad och den nya bekantskapen DrawSome. Tänk att man kan ha så klurigt kul med sina kompisar, trots att man inte träffas fysiskt. Och en massa nya ord lär jag mig, det gillar jag också!

Så när jag summerar den här påsken får den fyra av fem ägg, det var bara vädret som drog ner slutsumman. Jag känner mig laddad för en ny arbetsvecka. Here we go!

Inga kommentarer: