fredag 18 november 2011

Rätt kvinna på rätt plats ;)

Det vore oerhört förmätet av mig att säga att jag efter en veckas arbete är fullt insatt i mitt nya uppdrag som rektor för Utbildningscentrum. Tvärtom har jag mycket att sätta mig in i och göra gripbart. Men en sak kan jag säga utan att rodna det allra minsta; jag stortrivs!!!

Idag gled jag uppför trappan med stolta och glada steg och kunde piggt hälsa god morgon till elever och personal. Efter avslutat arbetspass kunde jag packa ihop mina saker och åka hem med en väldig nöjdhet i kroppen.

Att Utbildningscentrum är helt rätt för mig just nu står klart. Om jag är rätt för Utbildningscentrum får framtiden utvisa. Men jag lovar att göra mitt allra, allra bästa för att utveckla lärandet och göra skillnad för alla elever som nu finns under mina vingars beskydd!

Inga kommentarer: