söndag 13 november 2011

Nytt jobb och ny blogg!

Jaha, då var det dags igen. Nytt jobb och därmed skapar jag en ny blogg. Min tidigare, Dansutrektorn , får vila ett tag i väntan på att jag så småningom kanske återvänder till Dansutskolan.

I morgon ska jag kliva in på Utbildningscentrum som chef. Jag har fått förtroendet att leda och utveckla vår vuxenutbildning i Gnesta. Det är ett jättespännande uppdrag och jag är verkligen tacksam för att jag fått den här möjligheten nu när jag ska börja jobba igen.

Det är alltid spännande och lite pirrigt när man byter arbete, men jag känner mig rätt så trygg just nu. Jag känner till lärarna och lokalerna sedan tidigare och har ett hum om de olika utbildningarna. De närmaste veckorna kommer att handla om att läsa in mig på styrdokument och lära känna verksamheten. Uj, vad kul det här ska bli!

Inga kommentarer: